თუ თქვენ პერსპექტიულ სფეროში მოღვაწეობთ, ალბათ უკვე იცით რას ნიშნავს გამალებული კონკურენცია. ეს თავისუფალი ბაზრის პრინციპია.
მზარდი ბაზარი იზიდავს ახალ მოთამაშეებს, რომლებიც შემოდიან ახალი გადაწყვეტილებებით, ახალი პირობებით, მუშაობის ახალი სტილით და მეთოდებით.
მომხმარებლებისათვის ბრძოლა ბორტსგაღმა ტოვებს სუსტ მოთამაშეებს და რჩებიან მხოლოდ უძლიერესები.
ასეთ სიტუაციაში ძალიან მნიშვნელოვანია დროული და სწორი გადაწყვეტილებების მიღება, რათა არ ჩამორჩეთ ლიდერებს და კიდევ უკეთესი -დაწინაურდეთ ამ ბრძოლაში.
არსებობს რამოდენიმე წესი, რომელიც დაგეხმარებათ კონკურენტებთან ბრძოლაში რა ბიზნესითაც არ უნდა იყოთ დაკავებული. 
დიდი კომპანიის ხელმძღვანელი ხართ, ტურისტული ფირმის დირექტორი, ბენზინგასამართი სადგურების ქსელის მფლობელი, პატარა პროდუქტების მაღაზიის მეპატრონე თუ ბაზარში რამოდენიმე წერტილს განაგებთ, ეს წესები უნივერსალურია ყველა შემთხვევაში.
კონკურენტების ყოველმხრივი შესწავლა
კონკურენტების ყოველმხრივი შესწავლასკურპულიოზურად შეისწავლეთ თქვენი კონკურენტები. უპირველეს ყოვლისა თქვენი სფეროს ყველაზე ძლიერი მოთამაშეები. შეეცადეთ მიიღოთ მათზე რაც შეიძლება მეტი და ამომწურავი ინფორმაცია.
რა თქმა უნდა საქმე აკრძალულ მეთოდებს არ ეხება. თქვენ ყოველთვის შეძლებთ მოიპოვოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როდის გამოჩნდა კონკურენტი ბაზარზე, შეადაროთ მათი ფასები და პროდუქციის (მომსახურეობის) ხარისხი თქვენი და სხვა კონკურენტების ფასებს და პროდუქციას (მომსახურეობას).
გაუკეთეთ ანალიზი რა კონკურენტულ უპირატესობას ფლობს თქვენი კონკურენტი და რა არის, ან შეიძლება იყოს ამის მიზეზი.
გაატარეთ სწორი ფასების პოლიტიკა
გაატარეთ სწორი ფასების პოლიტიკაეს ძალიან მნიშვნელოვანი წესია, ბევრმა ბიზნესმენმა უგულებელყო ის და შედეგად დიდი დანაკარგებიც მიიღო.
არასოდეს არ მოუმატოთ ფასებს პირველმა! დაელოდეთ როდის ასწევენ ფასებს თავის პროდუქციაზე (მომსახურეობაზე) ყველაზე ძლიერი მოთამაშეები.
მაგრამ თქვენ არასოდეს გააკეთოთ ეს პირველმა!
გამონაკლისი შეიძლება დაუშვათ მხოლოდ მაშინ. თუ  ფლობთ ექსკლუზიურ პროდუქციას (მომსახურეობას).
აქტიურად წასწიეთ წინ თქვენი პროდუქცია 
აქტიურად წასწიეთ წინ თქვენი პროდუქცია (მომსახურეობა)ყველაზე წარმატებული კომპანიები არც თუ ისე ცოტა თანხებს ხარჯავენ თავიანთი პროდუქციის (მომსახურეობის) წინ წასაწევად.
ამისთვის ძალიან ბევრი მეთოდი არსებობს: ტელე, ინტერნეტ, რადიო რეკლამები, მრავალფეროვანი აქციები, პრიზები, გათამაშებები და ა.შ  - ეს ყველაფერი იმისთვის კეთდება, რომ მიიქციონ მომხმარებელთა ყურადღება.
იმ შემთხვევაშიც კი, თუ თქვენ საუკეთესო ფასები და ხარისხი გაქვთ, ყველაფერი გააკეთეთ იმისთვის, რომ მომხმარებელმა შეიტყოს ამის შესახებ. ისინი არასოდეს მოვლენ თქვენთან საკუთარი სურვილით. ამიტომ გახადეთ თქვენი სახელი და ბრენდი ცნობადი.
მოახდინეთ პროდუქციის  დივერსიფიკაცია
მოახდინეთ პროდუქციის (მომსახურეობის) დივერსიფიკაციამუდმივად იმუშავეთ ახალი მომხმარებლების მოზიდვაზე.
შესთავაზეთ მათ ახალი პროდუქცია (მომსახურეობა), მუდმივად გადაახალისეთ, გაამრავალფეროვნეთ, მიმზიდველად წარმოაჩინეთ იგი.
ეს, საშუალებას მოგცემთ, მუდმივად ხელი გეჭიროთ მოვლენათა პულსზე და ყოველთვის წარმატებულად დაგეგმოთ და განახორციელოთ სასურველი მიზნები.

კომენტარები

კომენტარეები ვერ მოიძებნა

შეტყობინების დატოვება