როდესაც ხედავთ ნაცნობ წარწერას „Made in China” მსოფლიოში ცნობილი ბრენდის პროდუქტზე, პირველი, რაც თავში მოგდით, - ყალბია. არავისთვის წარმოადგენს საიდუმლოს, რომ ჩინური პროდუქცია დღემდე საკმაოდ ნეგატიურად აღიქმება მომხმარებლის თვალში და ცუდი ხარისხის ასოციაციას იწვევს. ამ სტერეოტიპის ფესვები კი მეოცე საუკუნის ბოლოს და 21 საუკუნის დასაწყისში გავრცელებულ ფართო მოხმარების პროდუქციაში უნდა ვეძებოთ.
იყო ადამიანი გვარად ფორდი და იყო ავტომობილი სახელად „ფორდი“ და დაახლოებით 3000 წელს კი იქნება ღმერთი, ასევე - ფორდი. ის ტექნოლოგიების ღმერთია, რომელმაც შეძლო და წარმოებიდან ათასწლეულის შემდეგ ღმერთების სიაში ამოყო თავი.